مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:362023-07-17سياسي

فارس من| بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در بندرانزلی ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سامانه فارس من خبرگزاری فارس فرصتی را فراهم کرده تا مردم و صاحبان صنوف و اقشار مختلف، دغدغه ها و مطالبات خود را به صورت شفاف و صریح با رسانه مردمی خود مطرح و این خبرگزاری نیز بر خود تکلیف کرده تا مطالبات مردمی را در اولین فرصت پیگیری و تا حصول نتیجه، دنبال کند.

اخیراً مطالبه ای با عنوان بیکاری کارگران ساختمانی در بندر انزلی به دلیل اشتغال افغان ها در این خبرگزاری ثبت شده بود که در توضیح آن آمده: متاسفانه این روزها کارفرمایان ساختمانی از کارگران غیرمجاز افغانستانی در بندرانزلی استفاده می کنند که این امر موجب بیکاری بسیاری از کارگران ساختمانی این شهر شده است.

لذا از مراجع امر تقاضا داریم این موضوع را مورد پیگیری خود قرار دهند.

بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در بندرانزلی ممنوع است محمد پورخوش سعادت فرماندار شهرستان بندرانزلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل مختلف جلوگیری می شود، اظهار کرد: دستگاه های مختلف با هماهنگی فرمانداری در خصوص این موضوع با هم همکاری می کنند.

  فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه اگر متصدیان امور صنفی کارفرمایی، اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را بکار گیرند با آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در بندرانزلی ممنوع است

فارس من| بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در بندرانزلی ممنوع است